11 març Mesures per a prevenir el COVID-19
COMUNICAT DE LA DIRECCIÓ
MESURES PER A PREVENIR EL COVID-19 (Coronavirus)
Projecte Home ens sumem a les recomanacions del govern per a contribuir entre tots i totes a prevenir el contagi del COVID-19 (Coronavirus) però al mateix temps volem mantenir els serveis bàsics.
Durant 15 dies, fins el dimarts 24 de març inclòs, es prenen les següents mesures
que són d’obligat compliment pel personal i tota persona usuària de l’entitat:
- Rentar-se bé les mans amb sabó quan s’arribi al
- Malgrat és identitari nostre, evitar encaixar les mans i fer-se
- Tossir amb un tovalló de paper a la boca o al braç.
- Davant símptomes de tos o febre s’ha de marxar immediament cap a casa i trucar a emergències mèdiques (telèfon: 061).
- Durant aquest període, les persones voluntàries i els alumnes en pràctiques no assistiran als centres. Algunes activitats quedaran
- No està permès l’ús dels ordinadors, excepte en el cas del
- Cal desinfectar els telèfons compartits cada vegada que s’usin.
- Evitar materials de paper a les zones comunes (revistes, fulletons, diaris, ).
- La Direcció garanteix que els centres són netejats diàriament.
- Es substituirà l’activitat presencial dels familiars i altres acompanyants per supervisió telefònica i per
- Algunes activitats extraordinàries com les graduacions seran posposades.
Si teniu dubtes o voleu més informació contacteu amb el responsable de salut de l’entitat Juan García Vilchez (932989875/934693225/jvilchez@projectehome.org).
L’incompliment d’aquestes mesures anirà acompanyada d’accions disciplinàries. Moltes gràcies per la comprensió.
Oriol Esculies i Plou
Director